سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

کلام شهدا:خدایا اول پاکم کن بعدش خاکم کن

بزرگ مرد تاريخ

پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید و آدرس sabokbalanzh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 206688
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 545
تعداد آنلاین : 1



ساخت کدصوتی صلواتی

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

مشاهده و دریافت کد

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد

کد متحرک کردن عنوان وب

‎‎

كد عكس تصادفی

BR>
WorldPrayer.blogfa.com





موضوع: <-PostCategory->

 

 

سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی

 

 

1*حرم عشق کربلا ست و چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته‌است و راه کربلا می‌شناسد و چگونه از جان نگذرد آنکس که می‌داند جان بهای دیدار است.

2*گردش خون در رگهای زندگی شیرین است، اما ریختن آن در پای محبوب شیرین ‌تر است؛ و نگو شیرین ‌تر، بگو بسیار بسیار شیرین ‌تر.

3*در ملکوت اعلا جز شهید زنده نیست و حیات دیگران اگر هم باشد به طفیل شهداست.

4*سوختن کمال عشق است اما آنها که سوختن پروانه در آتش شمع را کمال عشق می‌دانند کجایند که سوختن انسان در آتش عشق را به نظاره بنشینند؟

5*سر مبارک امام عشق بر بالای نی رمزی است بین خدا و عشاق، که این است بهای دیدار.

6*در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی‌شود.

7*هنر آن است که بمیری، پیش از آنکه بمیراندت، مبدأ و منشأ حیات آنان‌اند که چنین مرده‌اند.

 8*ای شهید! ای آنکه بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود برنشسته‌ای! دستی برآر و ما قبرستان ‌نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.

 

یاران شتاب کنید...گویند قافله ای در راه است که گنهکاران را در آن راهی نیست، آری گنهکاران را راهی نیست ، اما پشیمانان را می پذیرند.

 

9*هیچ شنیده ای که مرغی اسیر، قفس را هم بر دارد و با خود ببرد؟

 10*مکه برای شما، فکه برای من!

11*بالی نمی خواهم، این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند.

شهید آوینیhttp://foshtom.persianblog.ir

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت17:41---22 مرداد 1391
رتبه من هم بد بود اما باهاش می شه رشته خوب قبول شد اما دانشگاه خوب نه. بین 9 تا 10 هزار بود. می خواستم تهران یا اصفهان برم اما نمی شه. سال بعد هم کنکور می دم اما امسال هم دانشگاه می رم. البته تو تهران بورسیه یه دانشگاه هستم. عالیه اما خوب رشته ای که من می خوام نیست. کل فامیل می گن برو اونجا آیندت تامینه اما خودم دلم بیشتر می خواد رشته ای که دوست دارم برم. خودمو سپردم به خدا. هر چی صلاحه.
امیدوارم شب های قدر فراموشم نکرده باشین.اما از جانب من مطمعن باشین. واستون دعا کردم. ایشاللا قبولین.
یا علی
راستی از انسانی دوتا دختر تو شهر ما گل کاشتن. یکی 700 یکی هم 900. ریاضی هم که امسال عالی بود. 75-270-350-625-700-1000-2500 از این رتبه ها زیاد داشتیم. عالی بود. تجربی هم خوب بود. دوتا زیر 100 داشتیم.
راستی امسال دختر عمو منو هم رقیب شماست. واسه هر دوتون آرزوی موفقیت دارم.


والفجر8
ساعت21:56---3 ارديبهشت 1391
سلام...
از این که هر سری نمیام و دعوتتون نمیکنم معذرت می خوام.
یه مطلب جدید زدم با موضوع"دل‌نوشته آوینی بر مزار یک شهید".
اگه بیای و به اروند کنار ما هم سری بزنی مطمئن باش که خیلی از نظراتت استفاده می کنیم.و خیلی هم از حضورت خوشحال میشیم.
پس منتظریم.
یا حسین...


مهدی
ساعت15:12---3 ارديبهشت 1391
سلام و درو به شما دوست و همسنگر عزیز
با مطالب جدیدی با عناوین زیر در خدمت شما هستم :
از علی دایی تا دایی علی
ایام شهادت حضرت زهرا (س) و یادی از شهید برونسی
حشره ای در قهوه
مردان و پسران امروز و مردان وسران دیروز
از شما دوست گرامی التماس دعا دارم
یا علی مدد[گل]


م صادقی
ساعت17:54---31 فروردين 1391
سلام دوست من بدون اغراق واقعا زیباست دستت درد نکنه اجرت با شهدا من که هر وقت به وبلاگت میام واقعا دیوونه میشم بازم ممنونم موفق باشی

یازهرا
ساعت2:27---30 فروردين 1391
به روزم با موضوع ((جانباز بدون درصد،بدون عنوان شهادت،شهادتت مبارک))

لطفا این پست را تا آخر بخوانید ....


بنام خدای جانباز

بنام خدای نفسهای شیمیایی و ریه های از کار افتاده

بنام خدای اعصاب و روان، بنام خدای باقی الشهدا



سیدهادی کسایی زاده را بشناسید. به جرأت میگویم دغدغه مندترین، پیگیرترین، شجاع ترین خبرنگار و فعال حقوق جانبازان. بارها در وبلاگش خوانده ایم که جانباز در آغوشش یا بر دستانش شهید شده است اما این بار او از جانبازی میگوید که از آن به عنوان تلخ ترین مصاحبه کاریش نام می برد، این بار جانباز بعد از مصاحبه شهید شد :


تلخ ترین مصاحبه خبری

جانبازی که بعد از گفت‌وگو با من شهید شد



التماس دعا

یازهرا


رسول غلامی
ساعت0:27---29 فروردين 1391
بله درس از همه چی واجب تر

منم برات دعا می کنم

تو هم برام دعا کن که من تو امتحانات دانشکده همموفق بشم

یا حق

یا علی


مژگان
ساعت10:04---28 فروردين 1391
سلام وبلاگ جالبي داريد مرسي

روایتگر فتح
ساعت21:46---26 فروردين 1391
با سلام و عرض تسلیت مجدد بمناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س)
کم کم تصاویر و خاطرات سرزمین نور داره به پایان میرسه
مثل همیشه منتظرتون هستم
یا حسین
التماس دعا


عاشق و دلباخته مهدی (عج)
ساعت12:29---26 فروردين 1391
سلام ممنون که بهم سر زدی شرمنده یه مدت بود که نت نبودم[گل][گل]

اشکدان
ساعت12:11---26 فروردين 1391
سلام
وبلاگ زیبایی دارید. ما هم در این زمینه وبلاگ کوچک و نوپایی داریم. خوشحال میشم ما را برای پیشرفت آن یاری کنید. اجرتان با شهدا.
ممنون. التماس دعا


همسفر جامانده
ساعت21:25---25 فروردين 1391
سلام همسنگر عزيزم خيلي زيباست خدا اجرتون بده انشالله

با افتخار لينك شديد

راستي فرمت متن هاتون مشكل داره

اسماني باشيد انشالله:

يا زهرا


همسفر جامانده
ساعت21:19---25 فروردين 1391
سلام همسنگر عزيزم خيلي زيباست خدا اجرتون بده انشالله
با افتخار لينك شديد
راستي فرمت متن هاتون مشكل داره
اسماني باشيد انشالله:
يا زهرا


سلمان مومنی
ساعت19:15---24 فروردين 1391
سلام دوست عزیز

شهید اوینی را هنوز گخ خنوز است کسی نشناخت.....

هنرمندی که هنرش خدایی بودن و شهادت بود همین

یا علی جانم فدای سید علی
پاسخ: ممنون خیلی زیبا بود


رسول غلامی
ساعت22:58---23 فروردين 1391
سلام

بله حتما

ولی الان کمی سرم شلوغه

امتحانات نزدیکه و درسا سنگین بعد از امتحانا چشم ببینم میتونم درستش کنم

اگه این ترم بیافتم گاوم زاییده است حسابی همینجوریشم بسیجدانشجویی دستبردار از من نیست اینجاست که می گن عجب غلطی کردیم مسئول شدیم

مطالبت خیلی عالیه خیلی

خدا قوت

یا حق

یا علی
پاسخ: امیدوم مشکلتان به زودی حل شود ما هم یه همچین وضعیتی داریم دیگه امتحانات داره شروع میشه اما اخرش هرجی باشه امتحانا مهمترند


mojtaba
ساعت12:26---23 فروردين 1391
salam hamsangar be esme jadid link shodi

دانشجو
ساعت19:20---22 فروردين 1391
سلام عالی بود آبجی
و من الله توفیق


شکیب
ساعت22:07---21 فروردين 1391
ببخشید ولی هر کار میکنم لینک نمیشید متاسفانه

شکیب
ساعت21:30---21 فروردين 1391
سلام
عذر خواهی میکنم بخاطر تاخیر بسیار زیادم!
این نظر سنجی رو که هنوز برنداشتید شما!!!
راستش منم نظر سنجی خوب به ذهنم نمیرسه که پیشنهاد بدم
اگه از این صلوات ها بذارید خیلی خوبه
می دونید هر یه دونه صلوات چقدر ثواب داره
خب! ممنون بخاطر لینک
منم لینکتون کردم
موفق باشید
یا علی


رامین
ساعت19:15---21 فروردين 1391
«شهادت» شربتي است كه هر كس نمي‌تواند آن را بنوشد مگر از تمام قيد و بندهاي ظاهري اعم ازمال و جان خود گذشته و در راه حق عليه باطل فدا كند. بله،‌اين راه راه سعادت و پيروزي است، كه هر فرد مسلمان بايد در اين راه آنقدر بجنگد تا دشمن را از خاك خود بيرون راند، يا اينكه در اين راه شهيد شود.


کاو سی
ساعت16:40---21 فروردين 1391
سلام
اي شقايق هاي آتش گرفته
دل خونين ما شقايقي است كه داغ شهادت شما را به خود دارد،آيا آن روز نيز خواهد رسيد كه بلبلي ديگر در وصف ما سرود شهادت بسرايد؟
سيد مرتضي آويني


عاشق و دلباخته مهدی (عج)
ساعت8:18---5 فروردين 1391
سلام خدمت دوست گلم منم به نوبه خودم این عید بزرگ را به شما و خانواده محترم شما تبریک عرض می نمایم و امید وارم در سایه امام زمان (عج) همیشه سلامت باشید

پاتوق طلاب
ساعت22:38---4 فروردين 1391
سلام با افتخار لینک شدید خوشحال میشم با اسم پاتوق طلاب لینک بفرمایید

سعید
ساعت22:08---4 فروردين 1391
بنام خدا
با سلام
ممنون از حضور و لطف شما
آغاز سال نو و بهار طبیعت را با یاد و خاطره شهدای عزیز به شما تبریک عرض می نمایم .
امیدوارم موفق و سربلند باشید .
التماس دعا


پاتوق طلاب
ساعت23:29---2 فروردين 1391
سلام بر مهدي(عج) فاطمه(س) و سلام بر منتظرانش
اي کاش امسال سر سفره عيدمون هفت سين آل طاها باشه....يکم متفاوت از سال هاي قبل باشيم......

هفت سين آل طاها:
1.سيده النساء العالمين
2.سرّ الله(حضرت زهرا(س))
3.سيف الله(مولا علي (ع))
4.سيدالشهداء(ع)
5.سجاد(ع)
6.سراج الله (امام رضا (ع))
7.سدره المنتهي (امام زمان (عج))


mostafa hoseinimehr
ساعت19:35---2 فروردين 1391
واقعا مطالب قشنگب تو وبتون دارید،مثل خود وبلاگ قشنگن.
با تشکر.


قاصدک
ساعت11:34---1 فروردين 1391
یا مقلب : قلب دوستان شاد کن

یا مدبر : خانه ها آباد کن

یا محول احسن الحالی نما

قلبها را از بدی خالی نما

عیدتون مبارک



آرامش
ساعت0:03---29 اسفند 1390
سلام دوست عزیزپیشاپیش عیدتون مبارک
اگه خدا بخواد بعد از سال تحویل عازم کربلا ونایب الزیارتونم حلال کنید و دعا کنین بتونم بهترین بهره رو ببرم!


چفیه
ساعت19:55---28 اسفند 1390
بنام خدا
سلام
شما را لینک کردم


اسی
ساعت15:30---28 اسفند 1390
سلام
من تمام مطالبو خودم می نویسم
وبلاگ قبلی من که همکاری می کردم fshahed.blogfa.comبود (فرزند شهید)الان دیگه تصمیم گرفتم تو این وبلاگ غیر سیاسی با محوریت شهدا بنویسم.اینکه گفتم تابوت با صفره نه او اینه که ادرس قبلی من tab00t بود که ooایناش با عدد صفر بود نه حرف او انگلیسی که دیدم در دسر داره عوض کردم شد یو انگلیسی یعنی tabut.blogfa.com


مسافر
ساعت13:45---28 اسفند 1390
سلام آبجي
منم لينكت كردم

ياعلي التماس دعا


اسی
ساعت21:42---26 اسفند 1390
ببخشین من قبلا پیام گذاشته بودم اما ادرسه وبلاگمو عوض کردم ادرس همون بالایی است.همونکه گفتی رده پات گیر کرده

پیامک
ساعت15:40---17 اسفند 1390
سلام وبلاگت خوبه می دونی چرا ؟؟؟؟؟
چون مطالبتو قبول داری و این یعنی ارزش گذاشتن به کسی که میاد وبتو می خونه
هر جا رفتی بگو بیان منو لینک کنن چون می خوام یه سایت باحال بزنم
سایتا نه وبلاگ اگه وقت داشتی بگو چون نیاز به حدقل 5 نفر دارم


soltanimahdi
ساعت21:37---16 اسفند 1390
ممنون از مطالب قشنگتون
من شما رو لینک کردم
خوشحال میشم اگه شما هم منو لینک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در 16 / 12برچسب:,  توسط یه منتظر شهادت 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

درباره ما ...
 
 
 
 
نويسندگان